Rukovodite organizacijom koja je dovoljno velika da ima svoje interno knjigovodstvo, samostalno izrađujete finansijske izvještaje, vodite porezne evidencije i sve ostalo što je propisano raznim zakonima.
Međutim, vidite da nešto nedostaje – a to su pravovremene, tačne i odgovarajuće obrađene informacije koje se mogu dobiti iz tog sirovog skupa podataka koji se nalazi u knjigovodstvu, a koje Vam mogu biti životno važne. Recimo, nedostaje Vam pregled poslovanja poslovnih jedinica, pregled dospjelih potraživanja i obaveza, tačna cijena koštanja proizvoda, analiza prodaje vaših proizvoda ili roba po kupcima, itd.
Vidite da imate računovodstveni softver, možda pored njega i poseban komercijalni softver – ali oni nisu uvezani i samim time imate dupli unos podataka. Pored toga, neke evidencije vodite „ručno“ u raznim excel tabelama na kojima gubite sate i dane kako bi izradili određen izvještaj, ali Vi u suštini samo preslagujete postojeće podatke u računovodstvenom softveru.
Radius tim zajedno sa našom mrežom vanjskih saradnika (inžinjeri, pravnici, itd), može Vam pomoći da se knjigovodstveni sistem transformiše u računovodstveni informacioni sistem koji će Vam davati informacije bitne za Vaše poslovanje, u obliku izvještaja koje Vi želite i onoliko često koliko smatrate potrebnim.
Pomoći ćemo Vam da svoje knjigovodstvo, razne baze podataka, softvere i zaposlenike organizujete kao jedinstven sistem koji, pored zakonskih, izvršava i drugu vrlo bitnu funkciju – obezbjeđenje valjanih i pravovremenih informacija rukovodstvu za donošenje svakodnevnih i strateških odluka.
Sistem time postaje efikasniji i jeftiniji, jer eliminiše nepotrebne radnje, štedi vrijeme i uspostavlja neophodne procedure.